duminică, 29 noiembrie 2009

Castigatoarele sedintelor foto - by Whisper Moments

Buna seara,


Va promisesem tuturor ca numele castigatoarelor / castigatorilor vor fi afisate pe site sambata aceasta. Ma tin de promisiune insa astazi, cu o zi intarziere.:)

Marturisesc ca am fost surprinsa de numarul foarte mare de domnisoare, doamne si domni care isi doresc o sedinta foto gratuita sau cu reducere de 50%. Acesta a fost si motivul pentru care, in alegerea castigatoarelor celor 4 sedinte foto am luat in calcul inclusiv si fotografiile pe care mi le-ati trimis fiecare dintre voi.

Iata fericitele castigatoare:
Cele doua sedinte foto cu reducere de 50% (pretul fiind in acest caz de 150 ron) sunt oferite domnisoarelor:
  • Irina Claudia
  • Anca
Cele doua sedinte foto gratuite sunt oferite domnisoarelor:

  • Miruna L (20 de ani)
  • Elena S. (23 de ani)
Felicitari! Abia astept sa va cunosc. :)


P.S. Toate cele 4 castigatoare vor primi si un e-mail la care astept un reply de confirmare primire.

Pentru programari: fotomesager@yahoo.com sau 0733.609.338

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca va place, lasati-mi un mesaj! Daca nu va place, lasati-mi un mesaj!